Imperial Brands Hellas: Σταθερή αξία στην εξέλιξη με πυρήνα τον άνθρωπο και την καινοτομία

Αρχική / Άρθρα - Δημοσιεύσεις / Imperial Brands Hellas: Σταθερή αξία στην εξέλιξη με πυρήνα τον άνθρωπο και την καινοτομία

Το χαρτοφυλάκιό της εταιρείας περιλαμβάνει διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως Davidoff, Golden Virginia και Rizla, καθώς και Προϊόντα Νέας Γενιάς, με κυριότερα το Νο1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο blu* και το σύστημα θέρμανσης καπνού PULZE με τις ράβδους καπνού iD και τσαγιού iSENZIA. Σε μία εποχή με σημαντικές αλλαγές και νέες καταναλωτικές προκλήσεις, η εταιρεία μας αποδεικνύει ότι η εξέλιξη και η καινοτομία δεν είναι απλώς μία διαθέσιμη οδός για να επιλέξεις να ακολουθήσεις, αλλά μία αναγκαιότητα που οδηγεί με σιγουριά στην πρόοδο. Με περισσότερα από 44 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά, η εταιρεία συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα των προϊόντων της πάντα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.

Βραβεία που αναδεικνύουν την καινοτομία

Πρόσφατα, η στρατηγική της Imperial Brands στην καινοτομία διακρίθηκε σε επίπεδο αγοράς, καθώς απέσπασε τρεις διακρίσεις στο θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς», που πρόκειται για έναν διεθνή αναγνωρισμένο θεσμό υψηλού κύρους και αξιοπιστίας που βραβεύει την καινοτομία προϊόντων και υπηρεσιών όπως αυτή αξιολογείται από τους ίδιους τους καταναλωτές. Τα φετινά Βραβεία της Imperial Brands Hellas αφορούν το blu, τη No.1 μάρκα ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα*, που διακρίθηκε για μια ακόμη φορά «Προϊόν της Χρονιάς», αποσπώντας 2 βραβεία για τις συσκευές Μίας Χρήσης, blubar 1.000 και blubox 800, καθώς και για τα iSENZIA Nicotine Tea Sticks που εισάγουν μια πρωτοποριακή προσέγγιση στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνίσματος, γεγονός το οποίο αξιολογήθηκε από τους καταναλωτές και έτσι το ανέδειξαν «Προϊόν της Χρονιάς 2025»

Επένδυση στο εργασιακό περιβάλλον με πιστοποίηση

Καθώς η επιτυχία και οι βραβεύσεις της εταιρείας ξεκινούν από τους ανθρώπους της, η σταθερά ανθρωποκεντρική κουλτούρα και η διαρκής επένδυση στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος συνεργασίας, διαφάνειας και συμπερίληψης, πρόσφατα επιβεβαιώθηκε και από την πιστοποίηση «Great Place to Work», με 92% ποσοστό εμπιστοσύνης των εργαζομένων, ένας ακόμα δείκτης που ενισχύει τη δέσμευσή μας. Η στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας βασίζεται σε τρεις πυλώνες: συνεχή μάθηση, επαγγελματική ανέλιξη και προσωπική ανάπτυξη. Μέσα από σύγχρονα προγράμματα εκπαίδευσης, mentoring και δράσεις ενδυνάμωσης, η Imperial Brands Hellas διαμορφώνει ένα εργασιακό περιβάλλον όπου κάθε φωνή ακούγεται και κάθε φιλοδοξία έχει χώρο να ανθίσει. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, Νίκος Νικηφορίδης δήλωσε: «Οι βραβεύσεις των καινοτόμων blubar, blubox και iSENZIA στον θεσμό “Προϊόν της Χρονιάς”, καθώς και η πιστοποίηση “Great Place to Work”, αποτελούν μια ακόμη επιβεβαίωση της συνεχούς ανάπτυξης της Imperial Brands Hellas. Ταυτόχρονα, συνάδουν με τα εξαιρετικά οικονομικά μας αποτελέσματα για το 2024, τα οποία χαρακτηρίζονται από αύξηση των επενδύσεων, συνοδευόμενη από σημαντική ενίσχυση της κερδοφορίας. Παράλληλα, ενισχύουν το όραμά μας: “Σηματοδοτούμε το Αύριο μίας Ισχυρής Επιχείρησης, Χαράζοντας τον Δρόμο για ένα πιο Υγιές Μέλλον!”».