4 Sales Excellence Awards για την Imperial Brands Hellas: Πωλήσεις με στρατηγική και υπευθυνότητα

Αρχική / Άρθρα - Δημοσιεύσεις / 4 Sales Excellence Awards για την Imperial Brands Hellas: Πωλήσεις με στρατηγική και υπευθυνότητα

Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνει διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως Davidoff, Golden Virginia και Rizla, καθώς και Προϊόντα Νέας Γενιάς, με κυριότερα το Νο1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο blu και το σύστημα θέρμανσης καπνού PULZE με τις ράβδους καπνού iD και τσαγιού iSENZIA. Στη 44χρονη πορεία της στην ελληνική αγορά, η εταιρεία πιστεύει πως στον κόσμο των πωλήσεων, η επιτυχία δεν μετριέται μόνο με αριθμούς και ποσοστά. Μετριέται και με διάρκεια, συνέπεια και την ικανότητα μιας ομάδας να ευθυγραμμίζεται πίσω από ένα κοινό όραμα. Ως συνέπεια της πολιτικής της, η Imperial Brands Hellas κατέκτησε φέτος τέσσερις σημαντικές διακρίσεις στα Sales Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας πως πίσω από κάθε βραβείο κρύβεται μια σταθερά εξελισσόμενη φιλοσοφία. Πρόκειται για ένα Χρυσό, δύο Ασημένια και ένα Χάλκινο Βραβείο, τα οποία αποτελούν επιβράβευση για τη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία και την αποτελεσματικότητα της ομάδας της:

Gold: Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς

Η εμπορική ομάδα της Imperial Brands Hellas απέσπασε για 5η χρονιά από την έναρξη του θεσμού, το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς». Πρόκειται για μια διάκριση που δεν αποτυπώνει απλώς την αποτελεσματικότητα των μεμονωμένων στρατηγικών, αλλά τη σταθερότητα ενός συνόλου που λειτουργεί με συνοχή και προσαρμοστικότητα σε έναν εξαιρετικά δυναμικό κλάδο. Σε ένα περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς, η ομάδα πωλήσεων καταφέρνει να διατηρεί την απόδοση ψηλά, θέτοντας διαχρονικά τον πήχη.

1ο Silver: Ψηφιακή Πώληση με ουσία

Η ψηφιακή εμπειρία δεν είναι πια απλώς προέκταση του φυσικού καναλιού πώλησης – είναι στρατηγικό πεδίο εξέλιξης. Το Silver Βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet» έρχεται ως αναγνώριση της επένδυσης της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στις λύσεις που διευκολύνουν τον ενήλικο καταναλωτή. Όχι μέσω ενός μεμονωμένου project, αλλά ως αποτέλεσμα μιας μακρόπνοης ψηφιακής στρατηγικής που εξασφαλίζει προσβασιμότητα, ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

2ο Silver: Πωλήσεις με βιώσιμη κατεύθυνση

Η βιωσιμότητα δεν είναι μια επικοινωνιακή μόδα για την Imperial Brands Hellas. Είναι μέρος του DNA της. Το δεύτερο Silver Βραβείο, στην κατηγορία «Sales Company of the Year – Sustainability», αναγνωρίζει τις ενέργειες και τις δομές που υλοποιούνται με στόχο την υπεύθυνη ανάπτυξη. Από τις διαδικασίες έως τα προϊόντα – όπως το blu, το κορυφαίο ηλεκτρονικό τσιγάρο στην κατηγορία του – η εταιρεία επενδύει σε καινοτομία με περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόσημο.

Bronze: Εξυπηρέτηση με ανθρώπινο πρόσωπο

Το τμήμα Care, υπεύθυνο για την εμπειρία εξυπηρέτησης των ενήλικων καταναλωτών, απέσπασε το Bronze Βραβείο στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών». Μια διάκριση που αναδεικνύει τον ρόλο της ανθρώπινης επαφής, της ενσυναίσθησης και της ουσιαστικής επικοινωνίας στο σύγχρονο customer service. Με τεχνογνωσία και φροντίδα, η ομάδα δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης που ενισχύουν τη συνολική εικόνα της εταιρείας στην αγορά.

Μια κουλτούρα που αντέχει στον χρόνο

Οι τέσσερις φετινές διακρίσεις στα Sales Excellence Awards 2025 δεν είναι μεμονωμένες επιτυχίες, αλλά κρίκοι μιας μεγάλης και δυνατής αλυσίδας που συνθέτει την κουλτούρα της εταιρείας και εστιάζει στην ομαδικότητα, τη στρατηγική συνέπεια, την υπευθυνότητα και τη διαρκή εξέλιξη. Αυτό αποτυπώνεται εμφατικά και στη διάκριση της Imperial Brands Hellas από τον θεσμό και στις 14 διοργανώσεις του. Με σταθερό προσανατολισμό στην ποιότητα και σεβασμό στον ενήλικο καταναλωτή, η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί, αποδεικνύοντας σταθερά πως η κάθε διάκριση κερδίζεται καθημερινά, μέσα από πράξεις.